Subscribe Twitter Facebook

Wednesday, November 17, 2010

Pelan Pemasaran TrafficWave

[+] Bonus “Fast Track”
Apabila anda memperkenalkan seorang ahli baru yang aktif kepada servis Autoresponder TraficWave.net, anda akan dibayar 100% untuk pendapatan jualan baru sebagai Bonus “Fast Track”.
Bonus “Fast Track” dibayar secara mingguan dan anda boleh memilih juga untuk dibayar “Bonus Fast Track” ini secara bulanan.

[+] Komisen Bulanan
Untuk melihat Jualan Berulang Bulanan di dalam organisasi anda, TraficWave menggunakan struktur Matrix 3X10. Ini bermakna, anda boleh mendapatkan tiga jualan Peringkat Pertama, 9 jualan Peringkat Kedua, 27 jualan Peringkat Ketiga, dan sebagainya sehingga memenuhi matrix iaitu sehingga Peringkat Kesepuluh:





SURFER: Untuk melayakkan diri anda untuk mendapatkan Komisen Tetap Bulanan pada peringkat Surfer, anda perlu memperkenalkan sekurang-kurangnya seorang ahli jualan Aktif. Kemudian anda akan dibayar melalui 3 level organisasi anda seperti berikut:




TIDALWAVE:
Untuk melayakkan diri anda mendapatkan Komisen Tetap Bulanan pada peringkat TidalWave, anda sekurang-kurangnya perlu memperkenalkan 5 ahli jualan Aktif. Anda kemudiannya akan dibayar melalui 5 level organisasi anda seperti berikut:




TSUNAMI: Untuk melayakkan diri anda mendapatkan Komisyen Tetap Bulanan pada peringkat TSUNAMI, anda perlu mendapatkan 10 ahli jualan Aktif. Anda kemudiannya akan dibayar melalui 10 peringkat organisasi anda seperti berikut:




[+] Bonus Leadership/Kepimpinan (Untuk Leaders Sahaja)

Ahli-ahli Affiliate Aktif yang telah mencapai tahap Tidalwave atau Tsunami layak untuk memperoleh Bonus Kepimpinan/Leadership setiap bulan.

25% Bonus Leadership;
Sebagai Tidalwave, apabila anda mempunyai:

·Satu ahli jualan aktif yang diperkenalkan oleh anda sendiri pada bulan tersebut

DAN


·Satu ahli jualan aktif yang diperkenalkan pada bulan sebelumnya.

Anda boleh mendapatkan Bonus Kepimpinan bersamaan dengan 25% daripada Komisen Bulanan Biasa apabila anda memperkenalkan ahli-ahli baru kepada Affiliates berstatus Tidalwave atau di bawahnya.

__________________________________________

50% Bonus Kepimpinan;
Sebagai Tsunami, apabila anda mempunyai:

·Satu ahli jualan aktif yang diperkenalkan oleh anda sendiri pada bulan tersebut

DAN


·Satu ahli jualan aktif yang diperkenalkan pada bulan sebelumnya.

Anda boleh mendapatkan Bonus Kepimpinan bersamaan dengan 50% daripada Komisen Bulanan Biasa apabila anda memperkenalkan ahli-ahli baru kepada Affiliates berstatus Tidalwave atau di bawahnya.

Bonus Kepimpinan perlu layak pada setiap bulan.

[+] Komisen Trafik Terjamin
Affiliate Traficwave dibayar komisen sebanyak 10% bagi setiap jualan Pengunjung Terjamin. Jualan akan dibayar setiap bulan dengan Komisen Bulanan Biasa. Tiada had jumlah pendapatan yang boleh diterima oleh Affiliate untuk Komisen Trafik Terjamin.

0 comments:

Post a Comment