Subscribe Twitter Facebook

Wednesday, November 17, 2010

Kelebihan Autoresponder Traffic Wave

Hi semua,

Di sini saya kongsikan bersama anda Kelebihan atau Ciri Istimewa Traffic Wave.

Antaranya adalah..

Menguruskan Senarai nama Tanpa Had

Tidak kira sama ada anda menguruskan satu senarai atau 500, akaun TW anda memberikan anda akses kepada sebanyak Autoresponders yang anda perlukan untuk menguruskan semua kempen pemasaran email anda, hanya $ 17.95 setiap bulan.

Senarai Nama Pelanggan Tanpa Had

Setiap kempen autoresponder mampu menguruskan senarai pelanggan sebanyak mana yang anda inginkan. Mula bina senarai email anda dan kumpulkannya di dalam akaun Traffic Wave anda.


Kumpul Data Sebanyak Mana Yang Anda Mahukan

Setiap kempen boleh diubahsuai mengikut kehendak anda, sama ada hanya mengumpul nama dan email hinggalah berdasarkan faktor demografi.


Jadualkan Mesej Anda

Anda boleh menghantar maklumat kepada senarai pelanggan autoresponder anda secara berjadual. Anda boleh memilih masa yang sesuai untuk menghantar email. Masa yang terbaik adalah di siang hari dari jam 9 pagi hingga 5 petang.

Ikuti Statistik Mesej Anda

Anda sudah pasti ingin mengetahui berapa ramai yang telah membaca email maklumat yang anda telah berikan. Anda boleh mengetahui email yang bagaimana yang memberikan kesan yang paling positif kepada pemasaran internet.


Mudah Untuk digunakan di mana -mana Website

Kod HTML akan diberikan bagi setiap kempen dan boleh diletakkan ke dalam website anda dengan segera. Email - email follow-up akan terus dihantar secara automatik ke senarai autoresponder anda. senarai email dibina tanpa paksaan secara "opt-in" oleh pelawat website.

Hantar Email Secara Text atau HTML

Email yang dihantar boleh menggunakan format Text atau HTML mengikut kesesuaian mesej. Anda tidak perlu tahu programming HTML kerana HTML editor berdasarkan konsep WYSIWYG ( What You See Is What You Got) amatlah mudah digunakan.

Servis Yang Berkesan

Servis yang disediakan oleh TrafficWave amat bagus sekali. Customer support yang menyelesaikan semua masalah yang dihadapi. Forum diadakan untuk memberikan panduan dan berkongsi buah fikiran untuk menjayakan lagi perniagaan anda.

Setakat ini dahulu. Terima kasih

0 comments:

Post a Comment